13:42

Lördag, älsklingen jobbar, Theo sover fortfarande i vagnen efter morgonens promenad. Tyvärr bjuder inte dagen på något fint väder så vi stannar inne idag. Regn och blåst är vad som finns utanför.

Själv försöker jag få rätt på inbjudningarna till dopet idag. Fick dem i veckan och vi blev verkligen jätte nöjda med dem så nu ska dem bara ut till alla så det blir helgens projekt tänkte jag.

Igår var vi bjudna på middag hos min kusin Sofie och hennes man Johan. Theo fick även spendera lite tid med sin nästkusiner, Axel och Maja. Maja är bara fem dagar yngre än Theo så dem kommer verkligen kunna ha kul tillsammans sen. God mat fick vi och jag drack mitt första glas vin på hela år 2011! Gott!

Idag får vi besök av Vanya som är på besök i staden. Kul! Det var alldeles för länge sedan sist nu. Imorgon väntar ytteliggare ett brysselbesök i form av Eva-Lotta. Ser verkligen fram emot det!

Nu ska jag väcka den lille så han får lite mat i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0