En sjuk pappa

Idag har pappan i familjen varit sjuk. Förkyld är han vilket inte är kul! Får stanna hemma imorgon också och bli riktigt frisk! Men så länge han inte smittar oss så...

Imorgon ska jag försöka baka lite här hemma tänkte jag. Fler pepparkakor och saffransbiscotti står på schemat. Krävs lite mer planering nu när man ska baka eftersom att där är en liten som kräver min uppmärksamhet :)

Lillen har sovit riktigt bra nu i en vecka och dem senaste dagarna har mamma fått sova ända till 7 på morgonen! Plus att han efter morgonmålet somnat om till halv 11! Vi hoppas att det håller i sig :)

Nu ska jag mysa lite med min sjukling i soffan. Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0