Lugn dag

Idag har vi haft en lugn och skön dag jag och min son :) börjat titta runt på tårtor till dopet och fick tips av en kompis till mamma så slängde iväg ett mail innan så får vi se hur det blir med det.

Halv nio sov han till idag min lilla påg! Skönt tyckte vi :) man märker hur han utvecklas mer och mer för var dag som går.

Igår var vi o tittade på Emil och Emelies hus. Kul och se hur dem har det! Tror det blir riktigt bra när det är färdigt!

Imorgon ska jag in till chefen och snacka jobb, ska ju försöka börja lite i februari. Så imorgon ska vi bestämma hur det ska bli med det :)

Bjuder på en bild på en glad liten skit!


Kommentarer
Postat av: Karolin

Sötnos!



Ser fram emot dopet :)

Har du fixat tårtan än? Annars rekommenderar jag hon som gjorde Astons fina tårta :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0