Trötta

Vi har ändrar lite på vårt dygn här hemma dem senaste dagarna nu när pappan varit ledig. Blir lätt så! Men vi får vända tillbaka snart igen!

Varit i Trelleborg idag och fixat lite saker, blev en snabb fika hos min mormor och morfar ( Theos gammelmormor och morfar). Hittade min gåvagn på vinden som mamma ska fixa till lite :) tycker det är så kul när han kan använda våra gamla saker!

När vi ändå va i Trelleborg så passade vi på att köpa med oss lite lax hem så jag kunde laga god middag. Lax med getostsås med potatis och broccoli. Inte helt fel!

Nu ska jag sova, eller försöka i allafall ;)

En bild på Theo blir det såklart :) här i sitt nya gym!


Kommentarer
Postat av: Karolin

Så stor han blivit! Sötis!

Postat av: Annellisaa

naw sån sötis:)

2012-01-02 @ 19:14:51
URL: http://annellisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0