Dop

På söndag är det dags för dop. Äntligen! Ska bli rätt skönt att få det överstökat :) har haft väldigt mycket att göra nu i ett par veckor och det känns dom jag inte gjort annat än att baka :) är väldigt glad att vi bestämde oss för att köpa tårtorna för det hade jag aldrig orkat!

Imorgon kommer finaste karin med sambo ner från Stockholm! Jag och Theo ska hämta dem på Sturup på morgonen. Ska bli jätte kul! Sen gör vi staden osäker under dagen och avslutar med middag hemma hos oss :)

Nu ska jag städa ut dem sista spåren av jul. Ikväll firar vi mamma som fyller år idag!

Ta hand om er ❤


Kommentarer
Postat av: Annellisaa

oohh jag ska äta kakor, muma:D

2012-01-13 @ 19:11:32
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: Karolin

Fårkakor? ;)



Ska bli trevligt imorgon.

Sötlöken där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0